Wednesday, July 29, 2009

MimPi kan Dia...

hari nie aku rase ngn2k sgt.. tahan punya tahan mata,tido jgk aku kol 1pm.. tetibe dia datang umah n borak ngn akak aku smbil tgk game kt lappy akak aku..aku juz pandang je dia then dia ckp nk ajak kuar nnt.. dia mintak hulurkan tangan aku pastu dia belai tangan aku smbil main2 jari-jemari aku.. wahh!!.bahagia nya perasaan aku waktu tu,rase cm dekat sgt ngn dia..rindu aku pn rs cm t'ubat.. aku rase happy sgt..dia baik pd aku even xtunjuk sgt caring dia,control macho kot,hehe.. bila aku asyik ngn belaian dia,aku t'igt'n ssuatu..oh my gosh,aku Xsolat zohor lg la.. da kol 3pm lor..aku kuar la dr selimot aku tu..pejam celik 2x mata..aku pn pggl name dia..paaa... ma rindu ngn paaa..adehh..aku punya la rindu kt dia..igt kn btol2 jmp dia td..rupa nye mimpi je..! 2la..kata org,kalo t'lalu igt pd sesuatu,mesti t'bawa2 dlm mainan tido kn..(*_^)

2 comments:

Aina Azhar said...

tula....pebenda ntah tido lelama sgt.uhhuhu..........kn dh frust menonggeng

Shin Sonic said...

alaa..biase laa mimpi siang hari..haha

More Cute Comments hi5